Service zoals het hoort
Tegenwoordig zijn er veel bedrijven die service bieden via chatbots, socialmediakanalen zoals Facebook, twitter en andere onzekere kanalen.
Daar doen wij niet aan,je kunt ons gewoon bellen of een e-mail sturen die we zo snel als mogelijk persoonlijk beantwoorden.
De succes factoren van service
We helpen klanten op een persoonlijke, leuke en professionele manier.
We spreken taal die makkelijk te begrijpen is. We spreken ook de taal van de systeembeheerders, maar kunnen deze goed vertalen naar de klanten.
Problemen zijn er om op te lossen. Maar we proberen juist problemen te voorkomen dat er problemen ontstaan. We denken proactief met klanten mee
We stoppen niet zonder dat er een goede oplossing is. Geen kastje naar de muur policy.
Door op een fijne manier samen te werken komt er altijd een oplossing. We nemen hiervoor de tijd. Samen komen we er altijd uit.
Geen vaag internet telefoonnummer of een duur 0800 nummer. Wij zijn gewoon bereikbaar per e-mail, telefoon, whattsapp en hebben geen 9 to 5 policy.